سلام ...! ای السلام
ای الشکور و الغفور و الرقیب و الحفیظ
الکریم و الرووف و الخبیر و السمیع والمجیب .
سلام ...! ای السلام
ای خالق و ای بدیع رحمن والرحیم.
ای قادر و جامع
ای مانع و رافع
و
ای مالک المک .
سلام ...! ای السلام
ای هادی الحق بصیر ،ای نور ،
ای والی اول الاخر .
سلام ...! ای السلام!
ای حی والمحیی
ای حمید
ای معید و الممیت
ای مجید و ای لطیف .
سلام ...! ای السلام
ای وارث القیوم ،ای واجد الماجد،
ای واحد احد
ای باقی صمد
ای رشید و المغنی وغنی .
سلام...! ای السلام
ای ذوالجلال والاکرام ای تواب البر
ای باطن وظاهر ،ای مقتدر
ای مقدم وموخر ای ودود .
سلام...! ای السلام
ای ملک القدوس
ای مزل مومن
ای غفار و قهار العظیم
ای فتاح کبیر متکبر
ای باسط عالی، ای مصور باری
ای قاضی حاجات
یا رب العالمین............/
فرجی فرما در کار ما
که زمین تنگ شد بر ما
اسمان رحمتش دریغ گشت از ما /
من شکایت جز تو پیش که برم در سختی ها
که همه حاجتها را فقط تویی حاجتروا /
برکت این سلام ها وسلام و درود بر خاندان رسولت (ص)را
گشایش در کار زمین گردان زبرای ما /
یا قاضی الحاجات....!
ای مهمین... ای رزاق ...!
چقدر دلم دویدن در چمنزار محبت و مهر صادق و پاک ادمیان را میخواهد، توان زمین از دو رنگیها و نیرنگها و بریده شدن سر یکرنگی ها از کف رفت وما در انتظار رنگ تو....تا زمین را شاداب ببینیم
پروردگارم به رنگ تو میمانیم منتظر.....
یا منتظرالمهدی(عج)